19.4.13

Weekly Moodboard 16 (About Gifts)

Έχετε δει αυτές τις τέλειες φωτογραφίσεις που γίνονται στο εξωτερικό;
Που οι φωτογραφίες δείχνουν σαν πίνακες ζωγραφικής;
Που τα πρόσωπα είναι πραγματικά τραβηγμένα την καλύτερη στιγμή τους;
Που θες να τις τυπώσεις και να τις κρεμάσεις στον τοίχο και ας είναι άγνωστα τα μωράκια;
Προσπαθώ κάτι σαν 5 χρόνια να πετύχω τέτοιο αποτέλεσμα και νομίζω ότι είμαι πια πολύ κοντά.
Μου το γράψατε εσείς σε αυτή την ανάρτηση και κόντεψα να λιποθυμήσω από χαρά.

Η ανταπόκρισή σας ήταν απίστευτο δώρο και σας ευχαριστώ πολύ.
Η εβδομάδα που πέρασε ήταν βυθισμένη σε αυτή τη χαρά.


Όταν γεννήθηκε η πρώτη μου κόρη ήθελα τόοοοσο να έχω τέτοιες φωτογραφίες της. Πάντα έπρηζα με τις ώρες τις φίλες μου, "δείτε εδώ" και "δείτε εκεί", "βρήκα μια τέλεια φωτογράφο που... ναί πάλι στο εξωτερικό είναι". (Οι συστηματικές αυτές παρενοχλήσεις - δυστυχώς- συνεχίζονται ακάθεκτα - κάθε φορά που "συναντώ" αυτό το τέλειο φωτογραφικό αποτέλεσμα!) Με τη γέννηση της δεύτερης κόρης ο καλός μου, μου έκανε δώρο την πρώτη dslr, αλλά και πάλι δεν έφτανα στο στόχο. Photoshop, tutorials, online workshops, πάλη, ξενύχτι μιας και ο χρόνος ήταν πάντα λιγοστός, ανάμεσα σε θηλασμούς και πιτσιρικο-φροντίδα.
Φαντάζεστε γκρίνια κάθε φορά. Δεν έχω χρόνο/ εξοπλισμό/ γκατζετάκια/ ησυχία, ο κατάλογος goes on 'n on.

Και φτάνουμε στο μεγαλύτερο δώρο. Ένα φίλο από εκείνους πιστεύουν απόλυτα σε σένα ακόμη κι αν βρίσκεσαι στον πάτο του πηγαδιού. Πάντα το πιο σπουδαίο δώρο είναι οι φίλοι. Ο Γιάννης λοιπόν, είναι ένας εξαιρετικά χαρισματικός videographer που πριν λίγες μέρες μου χάρισε τη συνεργασία του για τις επόμενες δουλειές που θα αναλαμβάνουμε στο εξής. Όσοι επιλέξετε να συνεργαστούμε για κάποιο μυστήριό σας θα τον γνωρίσετε κι από κοντά. Ένα ελάχιστο δείγμα της δουλειάς του μπορείτε να δείτε εδω.

 Εκτός από αυτό όμως, μου εμπιστεύτηκε μια φωτογραφική μηχανή, που ούτε στα όνειρά μου δεν φανταζόμουν ότι θα άγγιζα.
Κι άλλο δώρο. Το αποτέλεσμα είναι μαγικό.
Κοιμάμαι και ξυπνάω με ιδέες για φωτογραφίσεις.
Παίζω με τα παιδιά πίσω από έναν τεράααστιο φακό που τους τρελαίνει κυνηγούν να πιάσουν  (μη φρικάρεις Γιάννη, όλα καλά).
Συνειδητοποιώ ότι τελικά τα εργαλεία όντως κάνουν τον μάστορα, μα το σπουδαιότερο...
...είμαι επιτέλους ερωτευμένη με το αποτέλεσμα!










*******************
Τα Moodboards του 2013 είναι έμπνευση της Lyriel από το Biscoto. 

Μήπως θέλεις να μπεις κι εσύ στην παρέα; Για ρίξε μια ματιά εδώ 
Τα ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι : 





Every day happy home        


17 σχόλια:

  1. Μπορεί αρχικά να σου έλειπε εξοπλισμός αλλά είχες άφθονα μοντέλα για εξάσκηση!
    Έχεις πάρει φόρα και χαίρομαι και έυχομαι να είναι η αρχή μίας πολύ δημιουργικής περιόδου. Για τον συνεργάτη σου τί να πω, σχεδόν έβαλα τα κλάματα που πριν λίγα χρόνια που βαφτίστηκαν τα δικά μου παιδιά είτε δεν υπήρχαν τέτοιοι καλλιτέχνες είτε δεν είχα εγώ την τύχη να διασταυρωθώ μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα εργαλεία ειναι πολύ σημαντικά και αναδεικνύουν τον "μάστορα"-καλλιτεχνη, αυτός όμως πρέπει να διαθέτει και άλλες αρετές-κάτι που στη δική σου περίπτωση ειναι παραπάνω απο προφανες ότι ισχύει! Συγχαρητήρια και για την επιμονή-προσπαθεια και για τα αποτελέσματα και καλή συνέχεια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά υπέροχες φωτογραφίες!Τυχεροί όσοι φωτογραφίσουν τα ζουζούνια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωω...με μάγεψε το αποτέλεσμα!!!..Όλες καταπληκτικές!!!!!
    Πόσο θα ήθελα μια καλή μηχανή...μπορώ να νιώσω τη χαρά σου...και συνέχισε να μας γεμίζεις όμορφες φωτογραφίες!!
    Καλό Σαββατοκύριακο με υπέροχες λήψεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και δεν το κατέχω το άθλημα είναι φοβερές οι φωτογραφίες σου! Οι ωραιότερες που έχεις παρουσιάσει!
    Γράψε μου σε email τη διεύθυνσή σου για να σου στείλω το δωράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα!
    Οι φωτογραφίες σου είναι πραγματικά καταπληκτικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιάννης Καραστάθης21 Απριλίου 2013 στις 8:37 μ.μ.

    Πανέμορφες Μαριάννα!!! Σίγουρα τα εργαλεία είναι σημαντικά μα με σένα συμβαίνει κάτι μαγικό, θα μπορούσες και με την πιο αθλια μηχανή του κόσμου να μεγαλουργήσεις γιατι διαθέτεις κάτι σπάνιο. Εκεί που το κοινό μάτι δεν μπορεί να ''δεί'' εσυ ''βλέπεις'' και αυτό είναι το ζητούμενο... αυτό στην τελική είναι φωτογραφία!!! Συνέχισε με την 5D και δως της να καταλάβει…:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριάννα μου ήσουν η αποκάλυψη της χθεσινής μέρας!!! Είμαστε πολύ χαρούμενες που σε γνωρίσαμε. Το μωρό σου είναι υπέρ- υπέρ- υπέροχο!!! Να είστε καλά και ελπίζω να βρεθούμε σύντομα!!! Callie and Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα βρε παιδιά, χίλια ευχαριστώ για τα υπέροχα μηνύμα που αφήσατε.
    Είστε και εσείς ακόμη στο after effect του συνεδρίου;
    Ο εγκέφαλός μου απλά δε μπορεί να σταματήσει να επεξεργάζεται δεδομένα από το Σάββατο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μόνο αυτό μετά από αυτές τις εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου Μαριάννα! Θέλω να μου κάνεις σεμινάρια! Οι φωτογραφίες σου υπέροχες όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαριάννα μου πόσο χάρηκα που σε είδα έστω και για λίγο!
    Οι φωτογραφίες είναι καταπληκτικές, δεν φαντάζεσαι πόσο ζηλεύω κι ελπίζω ν' αποκτήσω κάποια στιγμή μια dslr, πακέτο με έναν καλό φίλο που θα μάθει τα σημαντικά!!
    Αυτό το μικρό κουκλί εγώ κάπου το ξέρω...
    Εύχομαι να τα ξαναπούμε και να έχουμε και περισσότερο χρόνο!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες οι φωτογραφίες και πραγματικά ζηλεύω αφάνταστα!!!! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σας εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαριαννάκι φυσάς :)!! Εκπληκτικό το εργαλείο :)
    Το αποτελέσμα μιλάει μόνο του!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι φωτογραφίες τέλειες!!!Το μωράκι σου απλά πανέμορφο..να σου ζήσει!!!Καλώς σε βρήκα λοιπόν και θα έρχομαι συχνά από το σπιτάκι σου!!:) Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Μαριάννα και Χρόνια Πολλά!
    Μόλις είδα την ανάρτηση σου αυτή...κάλιο αργά παρά ποτέ...!
    Απλά υπέροχες οι φωτογραφίες!!!
    Εκπληκτικό το αποτέλεσμα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...