2.10.12

Instagram prints




Αγαπημένη μπλογκογειτονιά, χαίρε!
Μου λείπεις πολύ. Οι αναρτήσεις αραίωσαν λόγω συνθηκών για λίγο καιρό,
αλλά η τρέλα με τις φωτογραφίσεις και το instagram συνεχίζεται.

Την εβδομάδα που πέρασε έπρεπε να στείλω ένα δεματάκι και ήθελα οπωσδήποτε να βάλω  και φωτογραφίες μαζί.
Τις τραβηγμένες από την βαρύγδουπη κάμερά μου δεν είχα προλάβει να τις επεξεργαστώ, οπότε... instagram.

Έχω μείνει άναυδη με την ποιότητα.
Πλέον δεν πρόκειται να ξανατυπώσω φωτογραφίες τραβηγμένες απλά με το κινητό.
Οι φωτό του instagram είναι τόοοοσο μακράν καλύτερες από τις απλές.
Πολύ πιο όμορφα τα χρώματα, ακόμη και σε εκείνα τα φίλτρα που νόμιζα ότι θα δείχνουν υπερβολικά έντονα στο χαρτί. Kαι επειδή δεν είμαι μόνο εγώ ξετρελαμένη ιδού μια ακόμη μπλόγκερ που απολαμβάνει τα καλά του αγαπημένου application. Εκεί μπορείτε να δείτε και δείγμα από το άλμπουμ της blurb για το οποίο σας έγραφα εδώ.
Να σας αφήσω όμως τώρα γιατί έχω να χαζέψω ένα μωρό που κοιμάται... zzzzz


UPDATE: Από τώρα και για λίγες ώρες ακόμη έχετε δυνατότητα να αποκτήσετε ένα δωρεάν photobook από το blurb για τις φωτογραφίες του instagram. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

13 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου (είδα και τις άλλες), για να μη μιλήσω και για το θέμα τους (μωράκια που κοιμούνται=αίσθημα γαλήνης).
    Επίσης, πολύ ενδιαφέρουσα οι πληροφορία για το blurp, δεν το ήξερα το site, είχα δει κανα δυο άλλα site κατά καιρούς, αλλά δεν έστελναν στην Ελλάδα. Τέλεια! Θα το χρησιμοποιήσω. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ξέρεις πως μας λείπεις και εμάς πολύ. Καλά χαζέματα (και όχι μόνο φαντάζομαι...), η μικρή είναι τόσο γλυκά ζαρωμένη. Με το καλό να σαραντίσετε, λίγο θα έμεινε λογικά αν δε σαραντίσατε πριν λίγες μέρες. Με το instagram δεν έχω προλάβει ακόμα να ασχοληθώ, θα το σχολιάσω αν καταφέρω του βρω λίγο χρόνο αλλά σίγουρα όχι στα κοντά. Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρον !!!
    Οι δικές σου φαίνονται πάντως πολύ ωραίες και καθόλου υπερβολικό το χρώμα.
    Πάω τώρα σιγά σιγά στις μύτες των ποδιών μου μη ξυπνήσω και το νινί, να δω το site.
    Φιλάκια και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά τα χεράκια με τα απαλά νυχάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίτα όλα θέλουν και τον μάστορά τους! Κι εσύ αυτό το έχεις. Αρα δεν είναι μόνο η ποιότητα αλλά και το γούστο! Οσο για το μοντέλο. Αλλο πράγμα!!! Σε φιλώ. Κάλη-Ανθομέλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι τέλειες! Και ο καλός μου έχει κολλήσει με το instagram. Που τον χάνεις, που τον βρίσκεις, με το κινητό, κλικ και upload!
    Καλά, τα χεράκια αυτά δεν υπάρχουν!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι ωραίες φωτογραφίες!! και η ιδέα για το blurb πολύ ωραία!! είμαι και εγώ στη μέση της δημιουργίας ενος άλμπουμ αλλά όχι με instagram διότι δεν έχω i-phone -ακόμααααα!!! :( ελπίζω όμως ότι κάτι θα γίνει σύντομα ;) . Δεν κατάλαβα όμως καλά αυτό που αναφέρεις για τα χρώματα!!! φιλάκια και μας έχεις λείψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εσύ μας λείπεις..
    Οι φωτογραφίες υπέροχες όπως πάντα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πανέμορφο το μωράκι σου!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ τι κρίμα που δεν διάβασα το υστερόγραφο :(
    Ελπίζω εσύ να το προλάβες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...