5.5.12

Day 5: Bird



Το πρωτομαγιάτικο στεφάνι μας!
Δεν αντέχω καθόλου τα στεφάνια με αληθινά λουλούδια, μιας και με "ρίχνει" αφάνταστα να τα βλέπω να μαραίνονται. Ετούτο εδώ το κάναμε μαζι με τις μικρές, με μεράκι περισσό.
(όπου "περισσό", βλέπε εμένα να μην αντέχω άλλο να τυλίγω κομματάκι-κομματάκι τα φελτ και οι μικρές να με κρατούν σε ενθουσιασμό με τις επευφημίες τους)
Πήγαμε μαζί στο μαγαζάκι με τα υλικά, όπου διαλέξανε το "πουλάκι" μεταξύ πολλών άλλων, οπότε μάλλον του αξίζει το αποκλειστικό σταριλίκι σήμερα, παρότι προσωπικά θα προτιμούσα να σας δείξω ένα άλλο αληθινό πουλάκι.
Αλλά αυτό ας το το αφήσω για αργότερα...


* * * * * * * * * * * * * * *
Το ποστ αυτό είναι μέρος μια φωτογραφικής "πρόκλησης"
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Ελληνικά ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής, είναι:
Smile Please Photography
Myrto's Days
Νέες συμμετοχές είναι πάντοτε ευπρόσδεκτες!


8 σχόλια:

  1. Υπέροχο το στεφάνι σας!!! Γεια στα χέρια σας. Και του χρόνου!Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις δίκιο και εγώ λυπάμαι να βλέπω τα λουλούδια μαραμένα στο στεφάνι γιαυτό και χάρηκα πολύ φέτος το στεφάνι μας από στάχυα!!! Πολύ ωραίο και το πουλάκι!!! και το δικό μου δεν είναι πραγματικό...!
    Irene από moments...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. α και εγω δεν τα πολυχωνευω γιαυτο δεν φτιαχνω κιολας αλλα το δικο σου ειναι σουπερ! Και το πουλακι οντως το αξιζει το σταριλικι! Χιχι! Α! Και εγω ξεκινησα με την προκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια;!
      Πολύ χαίρομαι...
      Κι εγώ έχω κάμποσες μέρες π ετοιμάζω τη συμμετοχή μου για τον ροζ διαγωνισμό σου :)
      Καλή και εμπνευσμένη συμμετοχή!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο το στεφάνι σου! Τυχαία βρήκα το μπλογκ σου και ξεκίνησα κι εγώ την φωτογραφική πρόκληση! Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το στεφάνι! Εγώ θα το έφτιαχνα χωρίς το πουλάκι αλλά με 2-3 ακόμα λουλουδάκια όπως αυτό το φανταστικό που έφτιαξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...