26.4.12

Photo a day May


Βγήκε η λίστα με τη νέα μηνιαία φωτογραφική πρόκληση!
Όσοι δεν προλάβατε τον προηγούμενο μήνα και θέλετε να βελτιώσετε τις φωτογραφικές σας ικανότητες, φωτογραφίζοντας ένα συγκεκριμένο θέμα κάθε ημέρα, ιδού η ευκαιρία :)

Προκειμένου να οργανωθούμε καλύτερα μέσα στο Μάιο,
 τηn ανέβασα νωρίς-νωρίς, ώστε να προετοιμαζόμαστε.
Ο μήνας που πέρασε με δίδαξε ότι είναι πιο εύκολο να είμαι on time αν προετοιμάζω το θέμα μου λίγες μέρες νωρίτερα από την προγραμματισμένη.
( Επίσης, σωτήριο αποδείχθηκε το να έχω τη λίστα wallpapered στο κινητό μου)
Λίγα λόγια για το πρωτότυπο μπορείτε να βρείτε στην Chantelle του FatMumSlim.

Υπενθυμίζω ότι για τη συμμετοχή δεν απαιτείται να έχετε τον σούπερ ντούπερ εξοπλισμό.
Μπορείτε να τραβήξετε ακόμη και με το κινητό σας τηλέφωνο.
Άλλωστε με τις δυνατότητες που δίνουν οι εφαρμογές όπως το instagram, μπορεί κανείς πραγματικά να κάνει θαύματα!
Ούτε να έχετε δικό σας μπλογκ χρειάζεται.
Αρκεί να φτιάξετε έναν απλό λογαρισμό στο flickr.
Το μόνο που μετράει είναι να το διασκεδάσουμε, να μοιραστούμε (και να γελάσουμε με) τις φωτογραφίες μας και να γνωριστούμε καλύτερα!

Καλή αρχή!!!

32 σχόλια:

  1. Μόλις έγινες αφορμή για μια νέα επανάσταση στο Internet...
    http://ekanekihmugablog.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν δειλά δειλά δηλώνω συμμετοχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία!! Θα το σκεφτώ μέχρι αύριο το βράδυ! Κάθε ημέρα θα έχουμε μια ανάρτηση? Δηλώνουμε κάπου συμμετοχή? Θα κοινοποιούμε κάπου τις φωτογραφίες μας? Πολλές ερωτήσεις έχω ε? sorry!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)
      Μπορείς να αναρτάς κάθε μέρα,
      ή πολλές μαζί, δυο δυο, τρεις τρεις. Το κάθε μέρα είναι το ιδανικό, αλλά δεν γίνεται πάντοτε...
      Τις φωτό τις ανεβάζουμε ο καθείς στο μπλογκ του και όποιος δεν διαθέτει (ακόμη) μπορεί να κάνει εύκολα κ γρήγορα ένα λογαριασμό flickr.
      Μπορείς αν θέλεις να δηλώσεις εδώ συμμετοχή, (ώστε να σε συμπεριλάβουμε στη λίστα Ελλήνων συμμετεχόντων) ή άλλως, απευθείας στο γκρουπ των φίλων από το εξωτερικό.
      Μπον Σανς!!!

      Διαγραφή
    2. Ωραία! Δηλώνω συμμετοχή!!!! Θα κάνω μια προσπάθεια!!! Ξεκινάμε αύριο...

      Διαγραφή
  4. οκ.
    Το κατάλαβα.
    Είμαι μέσα και εγώ λοιπόν για τον Μάιο!
    Καλή μας διασκέδαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Marian αυτό σκεφτόμουν και ήθελα να σου πω, κατάφερες να εδραιώσεις το photo a day στα ελληνικά blogs! Εγώ το απόλαυσα τον Απρίλιο (έχω ακόμα μερικές χρωστούμενες μέρες βέβαια..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα!!! Θα κάνω μια προσπάθεια για συμμετοχή στο pinterest ... http://pinterest.com/liapape/ ... ελπίζω να βρω το χρόνο!!! Καληνύχτα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή συμμετοχή!
      Ελπίζω να τα κατεφέρεις :)
      Ξέρεις, έτσι και κάνεις την αρχή, μετά είναι εθιστικό!

      Διαγραφή
  7. Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή ...
    Πολύ ωραία ιδέα ..φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ.ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ.ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το είδα και δηλώνω και εγώ συμμετοχή! Άργησα λιγάκι αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ, σωστά; (Ελπίζω να μην πειράζει να δημοσιεύω 4-5 μαζί αντί για κάθε μέρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, σωστά!!!
      Καθόλου δεν πειράζει, όπως σε βολεύει εσένα θα το κάνεις.
      Καλή και εμπνευσμένη συμμετοχή!!!

      Διαγραφή
  10. Α, τι ωραια ιδεααα!!!!
    Πολυ θαθελα να δηλωσω συμμετοχη, μα φοβαμαι οτι δεν θα τα καταφερω...εχω θεμα με το ποσα χωρανε στην καθε μερα μου...
    Μπορω να το σκεφτω και να οργανωθω λιγο?
    Εχω ηδη τραβηξει φωτο μεσα στον Μαιο και φαινεται ιδανικος μηνας!
    Ααχ, να πω ναι? ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Καθόλου!!!!
      Ολόκληρος μισός μήνας ακόμη εκκρεμεί :))
      Να σε (συμ)περιλάβω;

      Διαγραφή
    2. και βέβαια...
      θέλεις φωτό (αναδρομικά) και για 01-15?

      ευχαριστώ....

      Διαγραφή
    3. Όχι καλέ! Μόνο αν το κάνεις κέφι εσύ... έτσι... για να γνωριστούμε καλύτερα μέσα από εικόνες που μιλάνε μόνες τους. Καλή και δημιουργική φωτο-πρόκληση!

      Διαγραφή
    4. όλα οκ!!! ρίξε μία ματιά στην ανάρτηση να δεις ότι όλα είναι οκ!!!!!!!!!!

      φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Ουάουουουοου!!!Τι καλό!!!Τώρα ανακάλυψα τη φωτό-πρόκληση (κάλλιο αργά...)Εεεεεμμμμ...πότε μπορώ να αρχίσω;Κάθε μήνα θα γίνεται;Μια ανάρτηση στο blog μου αρκεί;Φιλιά
    http://bijouxkerihantra.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι!
      Ναι, όποτε θέλεις μπαίνεις στο χορό...
      Μια ανάρτηση στο μπλογκ είναι ό,τι πρέπει!
      Καλή αντάμωση στα φωτορεπορτάζ!!!

      Διαγραφή
  13. επειδη τωρα σας ανακαλυψα,εχει βγει για τον ιουνιο?μου φενεται τελεια ιδεα και θελω να μπω στο τριπακι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμη δεν βγήκε η λίστα Ιουνίου, αλλά την περιμένουμε οσονούπω!

      Διαγραφή
  14. Γειά σου Marian!! Βλέπω εδώ και καιρό τις φωτογραφίες σας και ζήλεψα, θέλω κι εγώ να συμμετέχω. Είναι και πρώτη του Ιούνη, οπότε, πάνω στην ώρα έπεσα ;))
    Η λίστα βγήκε άραγε, θα κοιτάξω και νεότερες αναρτήσεις σου!
    Καλό μήνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...